niedziela, 24 listopada 2013

LONG SWETER golf w spolty i warkocze nadal TREENDY:)))



Witam wszystkich cieplutko:)))


Pogoda nas bardzo rozpieszcza, ale jak dla mnie mogłaby w takim wykonie pozostać do wiosny. Zima powinna być tylko w górach dla tych , którzy kochają jazdę na nartach i nie tylko:))). Z drugiej strony zimę też uwielbiają moje dzieci bo nie ma dla nich nic piękniejszego jak lepienie bałwana He,He.
Dzisiaj pokażę Wam jeszcze jesienną stylizację, w której nie może zabraknąć WERY LONG swetra w sploty i warkocze (W DALSZYM CIĄGU TREENDY ).
Taki sweter w kolorze brązu z dodatkiem cytrynowych rurek wygląda naprawdę super. Dodana do zestawu skórzana brązowa kurtka ze zniewalającym kolorystycznie szalem dopełnia idealnie całość. Buty EMO wygodne i cieplutkie zawsze powinny znajdować się w nasze szafie.  

 ZAPRASZAM DO OGLĄDNIĘCIA POZDRAWIAM:)))














Sweter golf firmy: ATMOSPHERE
skórzana kurtka firmy:ATMOSPHERE
spodnie rurki cytrynowe firmy: H&M
szal firmy: RIVER ISLAND
buty EMO

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

2 komentarze: