wtorek, 12 listopada 2013

szachownica - jak dla mnie black & white zawsze modny:)

Witam kochani:)))

Już prawie noc a ja nie mogę zasnąć a ze mną oczywiście moja cała trójca, czy macie jakiś sprawdzony sposób na szybki sen.....? He,he
           Moi drodzy skoro już tutaj jestem to podzielę się z  Wami dzisiejszą sesją z udziałem mojego dwunastolatka - oczywiście on pracował nad tym aby zdjęcia i mama podobały się Wam.... kochani. Sesja miała na uwadze przedstawienia zestawu w kolorze szachownicy. Nadal uważam, że back & white pomimo przeciwieństwa to dobrze skomponowany komplet . Biała skórzana kurtka , zwykły biały t'shirt i bawełniana bluzka wraz ze spodniami w podłużne pasy nadają całości charakteru. Dopełnieniem jest zwykła biało czarna mała torebka i skórzane czarne oficerki. Buty te są niesamowicie wygodne i po prostu jednym słowem je uwielbiam.

Pozdrawiam kochani i życzę kolorowych:)))










skórzana kurtka- Grecja
czarna bluzka- H&M
zawieszka -Atmosphere
t'shirt- La moda
oficerki- ZARA
torebka- Atmosphere

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps. zadawaj mi pytań typu "obserwujemy?" :/ Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:) 



PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie dobierasz rzeczy ! Naprawdę masz gust aż muszę sobie konto założyć i zacząć obserwować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń