poniedziałek, 18 listopada 2013

Shop window- CO MOŻEMY DOSTRZEĆ W NICH CIEKAWEGO?

Witam Was wszystkich kochani:)))

W dzisiejszej odsłonie chciałam abyście obejrzały witryny sklepowe renomowanych marek takich jak Vero Moda, MONARI, ORSAY, RESERVED...To dla tych kobiet, które siedzą w domu dbając o niego jak 
i również dla kobiet, które na bieżąco śledzą trendy mody. W każdym już prawie sklepie bombardują nas świąteczne dekoracje. W niektórych przepych czerwieni nawiązującej do DNIA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA 
a w drugich zaś dominuje czerń sugerującą dobrą zabawę sylwestrową. Chcąc, nie chcąc wprowadza to nas w przedświąteczny nastrój, 
a dokładniej w świąteczną gorączkę zakupów. W tym roku wyjątkowo wcześnie. Myślę, że każdy z nas uwielbiam ten okres :) Prawie nic nie sprawia mi tyle przyjemności, jak dawanie bliskim prezentów.
Zobaczcie kochane czy witryny sklepowe zdały egzamin na 6 –kę -he,he
























Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps. zadawaj mi pytań typu "obserwujemy?" :/ Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:) 



PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz