poniedziałek, 11 listopada 2013

Z czym kojarzy Wam sie mięta.....?

       Witam wszystkich cieplutko:))) 

     
           Zdjęcia zrobił mój synuś :))). Wiem , że ten dzień bardzo zbliżył nas do siebie a ja mogłam Wam pokazać kompozycję podsumowującą zakończenie ciepłych dni. Kompozycja szyku i elegancji , w dość skromnym wydaniu ale jakże ciepłej i lekkiej kolorystyce. Marynarka To jest moje "Must Have", zapinana na jeden guzik w kolorze mięty z dodatkiem kremowej koronkowej koszuli, eksponuje się miażdżąco. Do tego lżejszy odcień spodni i kremowa torebka idealnie dopełnia całość:))). Nie można zapomnieć o wysokim obcasie, który dodaje nam image:)))

Pozdrawiam kochani!!!






           





marynarka firmy: VILA
spodnie firmy :Vila
torebka firmy: F&F
koszula firmy: H&M 
biustonosz firmy: ATMOSPHERE 

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)


4 komentarze:

  1. Cudowne dopasowanie mięty :) Bardzo fajnie skomponowane kolory do siebie pasują są to różne odcienie mięty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz pochlebia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie piękne zestawienie. Podoba mi się marynarka i koronkowa koszula- super!!!

    OdpowiedzUsuń