niedziela, 22 grudnia 2013

fashionable kolor maroon oraz karmel zwyczajny, niezwyczajny styl







Witam wszystkim:)))

Do Świąt zostało zaledwie 2 dni a podobnież pogoda nie będzie typowo Świąteczna i wymarzona z puchem na ulicach. Ma być ciepło, cóż musimy się zadowolić tym co mamy. Oczywiście, nie to jest najważniejsze, powinniśmy się cieszyć zdrowiem, które dopisuje, zgodą wśród bliskich i ciepłem domowego ogniska. A jeśli o ciepło chodzi to w dniu dzisiejszym przygotowałam letnią a za razem lekką kolorystykę karmelu i czerwieni lub nawet borda. To zdjęcia, które zrobiłam w maleńkiej przerwie podczas sprzątania i chodź to może dla niektórych niemożliwe, to dla kopciuszka całkowicie wykonalne:))) he, he. Kurtka w kolorze karmelu  z dodatkiem bordowych rurek i ogromnego bordowego szalika idealnie podkreśla tą niesamowitą prawie, że jesienną aurę za oknami. Do kurtki prawie identyczne buty na koturnach , a całość w dniu dzisiejszym zdobi granatowy fashionable sweter z aplikacją serca oraz dżetami na ramionach. Mam nadzieje, że ten zwyczajny styl spodoba się Wam:)))

Zachęcam do oglądania, ściskam cieplutko: )))














\






 

 

kurtka firmy: MISS SELFNIDGZ
sweter firmy: F&F
spodnie bordowe rurki firmy: SKINNY
buty : firmy: JENNIFER


Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

5 komentarzy:

  1. super zestaw, kolorystycznie extra

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pozytywnie, kolorowo! ostatnio tez lubie motywy serducha na bluzkach :) masz bardzo ładne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo miło;:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie świetna stylizacja uwielbiam połączenie tylu kolorów ;)

    a przy okazji :

    Zostałaś nominowana do LIEBSTER AWAST u mnie na blogu ;)
    Zapraszam do wzięcia udziału .

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję to miłe w sumie tez uwielbiam łączyć kolory ale nie zawsze mam taką możliwość he,he

    OdpowiedzUsuń