środa, 4 grudnia 2013

panterka dzikie zwierzęce wzory wciąż są na topie





 Witam wszystkich:)))

Kochani jak spędziliście Andrzejki…? Mam nadzieję, że były tak udane jak moje, impreza była naprawdę super a poza tym to naprawdę pierwsza zabawa od niepamiętnych czasów. 
Długo zastanawiałam się co założyć żeby wyglądać skromnie, elegancko 
a za razem troszkę drapieżnie:)))Wymyśliłam sobie krótką sukienkę 
z motywem panterki. Jeśli ktoś myślał, że zwierzęce wzory i motywy są tylko chwilowym trendem, to był w wielkim błędzie one nadal są fashion !
Wszystko więc wskazuje na to, że ubranie lub dodatek w zwierzęcy wzór to jedna z lepszych inwestycji modowych jakie warto mieć w szafie. Na zwierzęce motywy postawili tacy projektanci, jak: Jean Paul Gaultier, Simone Rocha, Versace, Krizia, Blugirl i John Richmond. Ci mistrzowie mody nie stawiają wyłącznie na tradycyjne zwierzęce motywy, ale potrafią je ze sobą łączyć lub nadawać im nowe odcienie kolorystyczne. Do tej pory zwierzęce wzory nie lubiały konkurencji i świetnie wyglądały w pojedynkę. Taka opcja z pewnością też pasuje mniej odważnym fashion,  które chcą mieć modny zwierzęcy dodatek, ale boją się przepychu i "odpustowego" wyglądu. Ja właśnie postawiłam na skromne wydanie i chciałam zaprezentować Wam panterkę w odcieniu szaro- czarnym z białymi dodatkami biżuterii. Szara  kopertówka ze srebrnymi wstawkami dopełnia całość….mam nadzieję, że wyszło nieźle:)))















Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz