niedziela, 8 grudnia 2013

SKIRT w kształcie koła MEMORIES dziecięcych lat...






Witam wszystkich CIEPLUTKO :)))

W ostatniej odsłonie mojego bloga dodałam sukienkę w skromnym ale za to drapieżnym stylu. Tak kochani ten zwierzęcy obraz mogłabym powtarzać  
i powtarzać,  jest w nim coś co przyciąga oko. Tym razem też zdobyłam się na podobny krok i uważam, że gdyby nie delikatna panterka w kolorze brązu na rękawach tej bluzki , byłoby nudno i nieciekawie. Choć same zdjęcia nie są wyjątkowe ze względu na złe światło i zastąpienie mojego dotychczasowego aparatu jakimś starym zastępczym „gratem” , to nie mogłam kochani Was zaniedbać :)))
W dzisiejszej odsłonie pokaże Wam krótką spódniczkę w kolorze czarnym ze skórzanymi wstawkami. SKIRT w kształcie koła przywołuje wspomnienia z dziecięcych lat. Podobną uszyła mi mama kiedy miałam zaledwie 7 lat. Wtedy nie ważne było z jakiego jest  materiału liczyło się tylko to, aby kręciła się na wysokości bioder:))) Do spódniczki ubrałam czarną bluzkę, którą włożyłam do środka. Bluzka jak już wcześniej wspomniałam z rękawami brązowej panterki ożywia całość. Wszystko ozdobione małą torebką z kokardą i krótkimi  czarnymi botkami. Dopełnieniem jest płaszczyk,wiązany w pasie z ogromnym kołnierzem w kolorze karmelowym. Mam nadzieję, że się podoba …?

Zapraszam kochani do obejrzenia zdjęć i ściskam mocno:)))


















 bluzka firmy: ATMOSPHERE
spódnica zakupiona w sklepie : EFEKT
płaszcz firmy: ATMOSPHERE
zawieszka firmy:  ATMOSPHERE

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

6 komentarzy: