sobota, 14 grudnia 2013

wygodny zestaw for a party , bluzka oversize i bokserka







Witam wszystkich gorąco:)))


Witam Was wszystkich tak cudownie jak witają nas ostatnie dni tego roku, jednym słowem pogoda nas słońcem rozpieszcza i to zapewne cieszy wielu z nas. Choć oczywiście kapitalnie byłoby widzieć za naszymi oknami i słońce i śnieg, za którym już stęskniliśmy się pomimo wszystko. Ten „puch” uzupełniłby Świąteczny nastrój, który już niebawem będzie królował we wszystkich naszych domach. W dniu dzisiejszym chciałabym Wam pokazać coś co lubię i w czym czuje się bardzo lekko. Strój , który pozwoli mi się samej sobie czuć dobrze i wygodnie. Tak to zwykła kremowa bokserka, na  którą  włożyłam luźną typu oversize bluzkę w kolorze nude. Ten kolor idealnie komponuje się z bladością zimowej cery. Do tego spodnie dżinsowe rurki w kolorze granatowym tworzy jedną spójność z bucikami na wysokim , klockowatym obcasie i prawie identycznym kolorze jak luźna bluzka . Do całości dołączyłam brązowa torebkę, w której drapieżny motyw panterki nadaje całości charakteru.

Mam nadzieje, że Wam też się podoba taka stylizacja,
i całość nieźle zaprezentuje się na : ”dobrze zapowiadającej się prywatce :)))”.












spodnie rurki firmy:
luźna bluzka z bokserką firmy:
torebka firmy:
buty firmy:

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps. zadawaj mi pytań typu "obserwujemy?" :/ Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:) 



PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

1 komentarz:

  1. piekne buciki chyba angielskie bo u nas takich nie widzialam pozdro anka

    OdpowiedzUsuń