sobota, 25 stycznia 2014

Nauszniki czy czapka pilotka, co lepsze na minusowe temperatury...?







Witam Was kochani:)))


Hu, hu , ha nasza zima brrrr….U nas na minusie 15 C,  a człowiek przywykł do pogody w plusowej temperaturze. Co zrobić aby nie zmarzły nam nasze uszy…? he,he. Zastanawiałam się  nad wyborem nauszników lub czapki pilotki i……, wybrałam tą drugą wersję bo przynajmniej cieplej w całą głowę. A podobno wszystek ciepła właśnie przez naszą głowę ucieka. Czapka ta , już może nie taka trendy jak w poprzednich sezonach ale jak dla mnie pasuje dosłownie do każdego stroju a to jest najważniejsze. Dzisiaj zdjęcia robione troszkę później bo oczekiwania na kolędę przez moje dzieci było nie do opisania. W każdym oknie do ich szyb poprzylepiane dziecięce głowy he,he ale to było zabawne a później wybór obrazków , które ksiądz powoli wyciągał ze swojej ogromnej teczki. Oczywiście najmniejszy członek rodziny wybrał ten największy he,he. Ale powracając do zestawu, to w dniu dzisiejszym, aby rozweselić całość ubrałam jasną prawie biała bluzę z czarno szarym nadrukiem i neonowym napisem, miętowe spodnie rurki i szal, które razem dodawały całości brakującego ciepła. Kurteczka w kolorze brązu w kratę , torebka, kozaki oficerki i rękawiczki do zestawu. Mam nadzieje, że całość ok. a czapka z długimi uszami pełni pierwszy plan tak jak chciałam:))).  


Zapraszam do obejrzenia!    





 










kurtka w kratę firmy: H&M
czapka pilotka firmy: B.YOUNG
spodnie miętowe rurki firmy: B.YOUNG
bluza firmy: YUES allegro

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3




ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)







PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

15 komentarzy:

  1. no no super czapusia cieplutka a i kurteczka fajowa widze ze lubisz zime i zabawe ze sniegiem he he pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu mogłabym szaleć i szaleć pomimo mojego wieku:)))
      a czapka cieplutka! pozdrawiam

      Usuń
  2. Czapa świetna!!!! Wyglądasz świetnie w tej zimowej scenerii. Pozdrawiam :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość świetna, a czapa cudna, i co z tego że jak piszesz "już może nie taka trendy", to Ty masz się w niej dobrze czuć i ma być ciepła a trendy zostawmy dla tych co ślepo za nimi podążają.
    Wyglądasz prześlicznie:) a nie każdemu w czapach ładnie:) wiem coś o tym:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz całkowitą rację trzeba zawsze czuć się dobrze:)))
      pozdrawiam Cię Agnieszko i dziękuję!

      Usuń
  4. super połączenie na zimowe dni pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. czapa przepiękna
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zimowa sceneria i świetny zestaw. Czapkę chętnie bym przygarnęła - jest piękna i baaardzo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę cieplutka i dziękuje, że się podoba:)) pozdrawiam również
      i także oglądam Twojego bloga:))

      Usuń
  7. Czapka rewelacyjna!! Koszulkę masz cudowną!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mega czapa! i znów fajny nadruk na bluzce! widze zima dostarcza dużo radości, korzystaj! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację uwielbiam z uśmiechem podchodzić do życia- cała ja:)))

      Usuń