poniedziałek, 13 stycznia 2014

Norweskie wzory co o nich sądzicie ?





 
Witam Was wszystkich kochani :)))
  
Dawno mnie nie było a pobyt w szpitalu zupełnie zatracił moją orientację  w świecie mody i wszystkim co z nią  związane. Tak jest przy braku Internetu i telewizji…..:( człowiek normalnie cofa się w czasie. Zastanawiam się jakby w dzisiejszych czasach wyglądało nasze życie bez tych atrakcji, które wypełniają każdy nasz wolny czas i nie tylko. Pewnie wielu z nas może powiedzieć, że i bez tego miał piękne dzieciństwo i na pewno było ono bardziej fascynujące i wypełnione wieloma innymi atrakcjami jakich nie ma w obecnym czasie. Oj można byłoby na ten temat prowadzić wiele konwersacji, polemizując co jest lub było ciekawsze:))). W dniu dzisiejszym kochani przygotowałam zestaw składający się z getrów w norweskie wzory podobno hit? Czy Wy też tak sądzicie?. A może to nostalgiczny norweski styl?  Moja siostra , która mieszka na stałe w Anglii podpowiedziała mi, że nie ominie na ulicy osoby, która takiego wzoru nie posiadałaby na jakiejkolwiek części ubrania swojej garderoby….hmm ciekawe postanowiłam, że spróbuję. Do getrów w kolorze śmietanowym dodałam sweter z kulkami na ramieniu, czarną marynarkę, gruby popielaty szal i buty ja je nazywam cichobiegi, proste i  wygodne :))) Zestaw idealny do pracy i po pracy jakby to ująć nic dodać. 


Zachęcam do obejrzenia:)))











 

 
 

 
 

sweter firmy: ATMOSPHERE
marynarka firmy: NEW LOOK
getry firmy: ATMOSPHERE


Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3


ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów)





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)



Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)



 

8 komentarzy:

  1. pieknie i gustownie pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się podoba- pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. gustownie i na czasie pozdrawiam wlodziu

    OdpowiedzUsuń
  4. slodki ten puszysty sweterek i te leginsy, masz też bardzo ładny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję:))) Zwiedziłam również Twój blog i bardzo mnie zainspirował- pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Lubię ten wzór. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to cieszę się, że nie jestem sama- pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę, niebanalne potraktowanie norweskich wzorów! Bardzo mi sią podoba!

    OdpowiedzUsuń