poniedziałek, 20 stycznia 2014

Różne odcienie brązu , red golf, skórzana marynarka oraz big umbrella ...






Witam wszystkich czytających i oglądających mojego bloga:)))



Witam Was kochani cieplutko i uwierzcie mi dzisiaj zrobiłam coś dla własnego lepszego samopoczucia. Pewnie chcecie wiedzieć co…? Otóż wybrałam się pod cieplutkie lampy do solarium. Ostatni raz właśnie w tym miejscu  byłam chyba 6 lat temu, lecz  w dniu dzisiejszym przy takiej pogodzie moje ciało, aż się o to prosiło:))) he,he. W sumie to nie miałam ochoty w ogóle nigdzie wychodzić, gdyż pogoda w dniu dzisiejszym nie rozpieszczała, wręcz przeciwnie za oknami widziałam szarość nieba, niską temperaturę, mokre ulice, ochach… zimno i nieprzyjemnie brrr…Ale moje wyjście miało jeszcze jeden dodatkowy plus, bo dzięki niemu przygotowałam dla Was nowy zestaw, który składa się z różnych odcieni brązu począwszy od czekoladowej skórzanej marynarki po beżowe spodnie i karmelowe kozaki. Całość dzisiaj zdobi mocno czerwony miękkutki golf oraz big umbrella :))) he,he bez niej dzisiaj nie można byłoby wykonać zdjęć. Wszak nikt z domowników nie porywał  się do robienia fotografii, to jeden z nich nie miał wyjścia . Ubłagałam mojego syna w zamian za pyszna babkę, którą upiekłam po naszym przyjściu.

Zachęcam do obejrzenia zdjęć:)))







 













marynarka skórzana firmy: NEW LOOK
czerwony golf firmy: GEORGE
spodnie firmy: MR MISS
kozaki: CCC

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3



ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów).






PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)




Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)



13 komentarzy:

  1. Ależ Ci pięknie Kochana! Uwielbiam takie połączenia - wysokie kozaki, skórzana kurteczka i golf - jakbym siebie widziała... Tylko skąd taka pogoda...? U nas właśnie - 15 stopni i śnieg po kolana... Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Sama bardzo lubię takie kolory zwłaszcza w takie szare dni jak teraz mamy ;)
    Pozdrawiam :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz, świetna kolorystyka! i ta parasolka!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam, kochane jesteście:))) U nas niestety padało i nadal pada pogoda brrr....

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo, bardzo lubię takie zestawy:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję:)) Twój blog te odwiedziłam Agnieszko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw idealny na takie pochmurne, deszczowe dni. Bardzo ładnie Ci w brązach i beżach, a czerwień i torebka w panterkowy print świetnie ożywiła całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz styl zawsze wiesz jak sie ubrac bardzo mi sie podoba pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  9. :-); no za babkę każdy by się skusił ;-); a już w szczególności każdy facet ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. ha,ha ,ha tak już jest z tymi babkami:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne połączenie, też tak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia i strój :) dobrze, że syn dał się "przekupić" :)

    nie wiem czy wiesz, masz włączoną weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń