sobota, 18 stycznia 2014

Włosy loki i efekt shine czy potrafią dodać całości pikanterii?






Witam Was kochani:)))


Karnawał trwa a razem z nim szaleństwo i fantastyczne imprezy. Dla mnie karnawał to czas doskonałej zabawy wśród ludzi, którzy uwielbiają muzykę i taniec tak samo jak ja:))).
W co ubrać się aby nie przesadzić , kiedy nie jest to żadna maskarada tylko zwyczajna potańcówka w gronie swoich znajomych…? No właśnie miałam wielki dylemat co na siebie włożyć i postanowiłam , że będzie to…! Zestaw w postaci skórzanych legginsów a do tego biała koszula chanelka z czarnym kołnierzem i czarną koronkową wstawką. Komplet zwyczajny prosty ale jakże elegancki i gustowny. Całość dzisiaj zdobią duże kolczyki i loki z nowym kolorkiem na włosach. Loki dodały całości charakteru i pikanterii. A jeżeli już o kolor chodzi to najbardziej modny w 2014 jest efekt shine, czyli włosy, które mają połysk. Mam nadzieje, że się spodoba i zachęcę do oglądania:)))

























Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3



ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek,z moich postów).






PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)




Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)


21 komentarzy:

  1. nio super wygladasz w tych loczkach ale troszke wiecej usmiechu zabawa sie udala?pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. było super a uśmiech będzie jak tylko ściągnę aparat he,he- pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ni pieknie dawno nie widzialem cie w taich wloskach pozdro wlodek

    OdpowiedzUsuń
  4. oj oj to ci dopiero fryzurka pieknie wygladasz a i ubranko sliczne pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna bluzeczka!!
    taka kobieca!! :D
    pozdrawiam Cię cieplutko,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje i również pozdrawiam Martusiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. masz śliczne loczki i perfekcyjny makijaż. Bardzo mi się podoba twoja marsowa minka do słodkiej całości i niebanalny ubiór:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja. Osobiście uwielbiam loczki sama też je robię na różne okazje:) Pozdrawiam:)
    ps. obserwuję bo fajnie u Ciebie;) Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny za ciepłe słowa, które tylko utwierdzą mnie w tym , że jest ok i warto próbować dalej:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne loczki i fajne kolczyki, wyglądasz pięknie:)

    PS. obserwuję bo fajnie u Ciebie;) Zapraszam do mnie;)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz, tylko przyłączam się do apelu o śmiech :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne postaram się Joasiu ale może jak już ściągnę aparat.....???

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz ślicznie!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/w-odcieniu-nude.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny look, włosy wymiatają :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. to znaczy, że muszę ucałować moją fryzjerkę:))) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. nice outfit :)
    http://chocomartiniheels.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy,pięknie błyszczą,bluzeczka urocza,świetna torba,buty,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo to miłe- wiesz to prawie zaraz po wyjściu od fryzjera-he,he

      Usuń