środa, 19 lutego 2014

Kobalt i mięta idelana kompozycja







Witam Was kochani w kolejnej odsłonie:)

Niestety pada i pada a ciśnienie leci i chociaż dzisiejszy dzień nie sprzyja mojej osobie to i tak postanowiłam, iż zrobię kilka fotek i pokażę Wam moje ulubione zestawienie kolorystyczne. Na moich postach pojawił się już kilkakrotnie kolor miętowy ale w takim wydaniu jeszcze nie widzieliście go kochani. Mięta wspaniale prezentuje się kolorem chabrowym bo jest to delikatny pastel połączony z czymś mocnym i wyraźnym a całość tych dwóch odcieni idealnie ze sobą współgra. Dzisiaj bawełniana marynarka kobaltowa z miętową śliczną delikatną bluzeczką " mgiełką" tworzą całokształt. W delikatniejszym odcieniu pistacjowym rurki, które królowały już nie raz na moich odsłonach, popielata torebka i buty oraz dodatek chabrowych kolczyków …hmmm , mam nadzieję, że Was również urzeknie ta kombinacja:)))





















marynarka firmy: MOODA
bluzeczka firmy: JENNYFER
spodnie firmy: B. YOUNG
kolczyki firmy: ORSAY

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3




ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek dodatek z moich postów).





PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)





Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)


14 komentarzy:

  1. Zgadzam się, kompozycja idealna:):):)
    Wyglądasz FANTASTYCZNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu dziękuję niezmiernie a jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że ten zestaw też urzekł Twoją osobę- pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. piękne połączenie;)
    swietne buciki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestawi jak zwykle wygladasz cudownie zawsze wszystko idealnie dopasowane pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło! dobrze jest mieć wiernych fanów:)))

      Usuń
  4. mięta jest słodziutka a kobalt dostojny, świetnie razem się maja :) Pięknie!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Madziu brakło mi tego słowa dostojny ( super powiedziane) - dziękuję:)))

      Usuń
  5. Bardzo lubię te dwa kolorki. Bluzeczka super!!!! Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne połączenie kolorystyczne dla blondynki. Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wyszłaś na fotkach :o)
    A spodnie fantastyczne :o)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na cukierki
    http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/02/przebisniegowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Aniu zajrzę na pewno i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń