niedziela, 30 marca 2014

kolor fuksji






Witam Was kochani:))

Zdjęcia robione wczoraj zaraz po wyjściu od fryzjera , bo niestety odrost powodował u mnie stan załamania nerwowego he,he …,każde spojrzenie w lustrze normalnie doprowadzało mnie do „szału”. Zapewne Wy kobiety mnie rozumiecie…? Ale już jest dobrze, włosy lśnią, dobrze się układają i pachą ochchch…,ten zapach włosów zaraz po wyjściu z salonu jest taki intensywny i nieoceniony kocham ten moment:))).Chciałam do tych lśniących delikatnych loków dodać ciuszek, który mógłby tak świeżo wyglądać jak one same…he,he i pomyślałam , że najlepszym rozwiązaniem będzie jasna koszula „ala” dżins, pod którą ubrałam zwykłą bokserkę w granatowo- białe paski, spodnie w kolorze intensywnej fuksji dzisiaj spełniają pierwszoplanową rolę. Całość ozdobiłam carską skórą, która pojawiła się już w moich odsłonach . Zawieszka , która idealnie pasuje do całości. Buty balerinki z kokardką w kolorze beżu niesamowicie wygodne i to one dopełniają całość stylizacji wraz z torebką. 

Mam nadzieję, że Wam również zestaw przypadnie do gustu.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz