poniedziałek, 24 marca 2014

warto wspierać w realizacji...







Witam wszystkich kochani:)))

Dzisiaj tak nieco inaczej ale z uśmiechem i wielką radością na twarzy. W sobotę 22 marca miałam zaszczyt wraz z moją ukochaną córeczką uczestniczyć w Ogólnopolskim Turnieju Tańca Współczesnego WORLD DANCE SOSNOWIEC 2014. Moja córeczka wraz ze swoją grupą taneczną pod kontrolą Pani Martyny ćwiczy styl disco dance, balet i taniec współczesny od września tamtego roku. Jest to najmniejsza grupa wiekowa, która miała zaszczyt wystąpić w turnieju i która ma za sobą pierwsze tak wielkie przedsięwzięcie. Radość mojego dziecka była nieoceniona. To zupełnie  dla niej coś nowego i można powiedzieć:  "to jakiś nowy plan i projekt na swoją daleką przyszłość" …he,he. No niestety to wszystko za sprawą rodziców, którzy dyscyplinują swoje dzieciaki usilnie, jednocześnie wspierają je mocno w ich realizacji. Pomimo, iż dzieciaki zajęły 9 i ostatnie miejsce,  nie skreśla ich to w żaden sposób tylko bardziej mobilizuje do dalszej pracy dodając chęci bycia lepszym  w przyszłym roku. Występ był fantastyczny a łzy szczęścia w moich oczach pozostaną na długo w pamięci mojego dziecka.
Mam nadzieję, że zdjęcia się spodobają :)))


















           poniżej inne grupy taneczne w przepięknych strojach:)))










 A to już nasza wspaniała grupa :)))

 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz