poniedziałek, 28 kwietnia 2014

biało - czerwony





Witam Kochani:)))


Na wstępie chciałam podziękować tym co oddali i oddają na mnie głosy w bitwie modowej poniżej link dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji głosować. Każdy głos jest dla mnie istotny nie chciałabym być ta ostatnia a na pierwsze nie mam już szans przy takiej ilości głosu jakie ma kandydata z numerem jeden. Satysfakcjonowałoby mnie miejsce w pierwszej dziesiątce i myślę, że byłabym z tego bardzo zadowolona. To dla mnie nowe doświadczenie i cieszę się, że pomimo wszystko biorę w tej bitwie modowej udział. W dniu dzisiejszym przygotowałam dla Was kolorystykę biało- czerwoną czyżby dlatego , że święto majowe zapasem..? Tak jakoś wyszło i nie zrobiłam tego celowo aczkolwiek właśnie ta kolorystyka kojarzy mi się z naszą flagą. Bardzo rzadko korzystam właśnie z takiej tonacji ale tym razem nawet samej mi się podoba. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie całość do gustu, gdyż biało-czerwona w paski bluzeczka w kształcie bombki przoduje w dniu dzisiejszym, ma ciekawe szycie i „lejący” przód, który idealnie się układa. Do bluzeczki założyłam białe spodnie rurki z dodatkiem czerwonych wstawek przy pasku, z ozdabianymi kieszonkami,  czerwone lakierowane czółenka na niskim obcasiku, pikowaną białą torebkę na łańcuszku a do całości granatowy żakiet.
Poniżej jak już wcześniej wspomniałam link do głosowania:)))
http://slaskie.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/kopciuszek-cinderella,8944,192798,t,id,kid.html


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz