niedziela, 20 kwietnia 2014

bluzka oversize i krzyż




Witam Was Kochani:)))


Święta upływają bardzo spokojnie  w gronie najbliższych mi osób. Dzisiaj odwiedziła mnie rodzinka z Częstochowy i za to Wam moje siostry cioteczne bardzo dziękuję, niespodzianka milutka nawet nie wiecie jak bardzo…he,he. Moi kochani rodzice również zawitali w moim domku mamusia oczywiście przyniosła swoje wspaniałe wypieki, które zawładnęły nie jednym podniebieniem.:))) Nie było takiej osoby, która mogłaby się oprzeć sernikowi, kruszonce z migdałami czy bananowcowi…hmmm, mówię Wam kochani palce lizać. Niestety zabrakło moich dwóch sióstr , aczkolwiek nadrobimy ten czas kiedy indziej i mam nadzieje, że również przyjemnie:)* to Dla Was siostry ten całus. A jak u Was kochani Wasze Święta , jak je spędzacie? , mam nadzieję, że są one równie wspaniałe jak moje. A w  dzisiejszej odsłonie zdjęcia zrobione w  wielki piątek , pogoda wtedy dopisywała nic dodać , nic ująć jednym słowem wymarzona jak dla mnie:))). Troszkę wkomponowałam się w świąteczny czas,  chociaż zupełnie czystym przypadkiem ubrałam luźną typu oversize bluzkę mgiełkę z krzyżem. Ten krzyż nadal trendy na różnych bluzkach, bluzach czy t’shirtach, również w zawieszkach i bransoletkach. Do kremowej bluzki ubrałam skórkowe legginsy, buty platformy w kolorze nude i takim wiosennym akcentem wkomponowałam się w tło przyrody:))).
Mam nadzieje, ze Wam również ten zestaw przypadnie do gustu- pozdrawiam i spokojnych Świąt kochani! 




 




 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz