środa, 9 kwietnia 2014

rodzeństwo i eleganco-sportowy styl






Witam Was kochani:)))


W dzisiejszej odsłonie , troszeczkę inaczej obejrzycie fotki zrobione właśnie przeze mnie.  Pokażę Wam  zdjęcia mojej młodszej o trzy lata siostry. Kiedy do mnie zawitała wieczorkiem nie mogłam oderwać od niej oczu , całość zestawu, który miała na sobie przykuł moją uwagę i postanowiłam jej zdjęcia dodać na bloga… he,he. Z moją siostrą wiąże mnie wiele fantastycznych wspomnień nie tylko z lat dziecięcych. Są to takie momenty, które do dnia dzisiejszego wywołują uśmiech na naszych buziach oraz takie, które niejednokrotnie „odgrzewamy” przy wspólnych rozmowach. Mieć rodzeństwo to najwspanialsza rzecz w życiu jak mogła mi się przydarzyć. Mam jeszcze jedną młodszą siostrę o trzynaście lat i jeżeli będę miała okazję też Wam ją pokażę…he,he:))). A powracając do zestawu to jest to zestaw sportowo-elegancki, elegancja zawiera się w czarnej marynarce , która okrywa zwykły lecz przykuwający uwagę  bawełniany  t’shirt. Do tego dżinsy z dziurami torebka w pasy mocno trendy oraz zwykłe białe trampki.
Mam nadzieje, że Wy też macie rodzeństwo , o którym pokrótce opowiecie i będzie Wam się podobał mój dzisiejszy wpis – pozdrawiam:)))













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz