niedziela, 13 kwietnia 2014

koronkowa sukienka






Witam kochani:)))


Kiedy mamy wspaniały słoneczny dzień , nie pozostaje nam  nic innego jak skorzystać z tak wspaniałej aury udając się na krótki spacerek. Postanowiłam, że taki dzień wykorzystam podwójnie….he,he. Tak właśnie dobrze się domyślacie wykorzystałam ten czas na zdjęcia a raczej na pozowanie do nich :))). Chciałam dzisiaj pokazać wam koronkową sukienkę, ponieważ koronka od wieków jest modna i bardzo dobrze się prezentuje. Kochamy ją dosłownie za całokształt, za elegancje i  szyk za delikatność i jej subtelność. Myślę, że  zgodzicie się ze mną prawda…? . Ja w dzisiejszej odsłonie do koronkowej ecru sukienki założyłam jasną jeansową katanę oraz w kolorze sukienki buty na wysokim obcasie. Torebka w panterkę dodała całości delikatnej pikanterii. Całość ozdobiły miętowe dodatki.
Mam nadzieję, że Wam też się podoba:))).


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz