środa, 23 kwietnia 2014

koszula w stylu rocka





Witam Was kochani:)))


Czas Świąt już za nami, szaleństwo z nim związane również ale to nie koniec kochani bo przed nami majowe święto a ja czuję, że nadchodzi ono dużymi krokami….he,he. Zastanawiam się jak je spędzić , gdyż każdą wolną świąteczną chwilę poświęcam totalnemu wyciszeniu,  odpoczywam przed telewizorem oglądając dobry film lub czytam ciekawą książkę. A jednak tym razem chciałabym gdzieś wyjechać z dala od tego co mamy na co dzień, pospacerować alejami, promenadami bądź dostojnymi ścieżkami lasu. Zapomnieć o tym codziennym marnym i zapracowanym życiu. Ale …, nio właśnie pewnie to tylko jak zwykle moje niespełnione pragnienia, bo jakże można wyjechać gdzieś nie mając urlopu :(.  A Wy kochani macie jakieś plany na majowy odpoczynek…?. Podzielcie się swoimi przemyśleniami. Dzisiaj tak bardzo zapragnęłam tej inności, że zaciągnęłam mojego męża na sesję do położonego niedaleko naszego zamieszkania lasu…he,he i mam nadzieję , że zestaw pomimo klasycznej czerni Wam się spodoba:))). Przygotowałam dla Was typową czarną marynarkę pod którą założyłam koszulę w stylu rocka. Koszula bez rękawów w kratę biało- czarną ozdabiana dżetami na ramieniu, do koszuli ubrałam czarne rurki z zamkami przy kostce. Biała pikowana torebka kopertówka na łańcuszku dopełnia całość. Tylko buty miały być trampki ale przed samym wyjściem zdarzył się mały wypadek i zostało przy innych...heh zdarza się. Nio nic mam nadzieję, że i tak 
jest fajnie i myślę, że Wam również zestaw przypadnie do gustu.:)))





















marynarka firmy: NEW LOOK
spodnie rurki firmy: RESERVED
koszula w kratę firmy:  GINATRICOT



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz