piątek, 4 kwietnia 2014

wszystkie koszule trendy





Witam Was kochani:)))

Niestety od momentu zmiany czasu nie mogę normalnie dojść do siebie nie siedziałam w ogóle na komputerze, ponieważ od razu po przyjściu z pracy kładłam się na popołudniową drzemkę. Nigdy tego nie robię i nie robiłam ale „śpioch” niestety był ode mnie silniejszy….he,he. Dzisiaj odnalazłam kilka zaległych fotek, które ukryte były na pulpicie w moich dokumentach i je właśnie chciałam Wam zaprezentować:))). Nie zrobiłam nowych fotek bo aktualnie coś źle się czuję rozbiera mnie jakaś choroba , tak boli gardło, kości ała….:(. Nie lubię kiedy dopada mnie jakieś grypko lub choróbsko… No ale jak to mówią  „ co nas nie zabije, to nas wzmocni” he,he. Koszule co o nich sądzicie…? Jak dla mnie są one idealne, pasują do wszystkiego i z każdą inną częścią garderoby komponują się nienagannie. W tym sezonie świetne do zestawów w stylu boho, miejskich, swobodnych stylizacji oraz oczywiście tych wakacyjnych. Ja dzisiaj chciałam Wam pokazać koszulę  w ptaszki w ciepłej kolorystyce z rękawem roll up , zwiewna na guziczki z pagonami na ramieniu to dla mnie strzał w dziesiątkę do koszuli dołożyłam beżowe rurki, beżowe balerinki a do całości kardigan ( narzutka ) z kieszeniami. Coś innego właśnie takiego w miejskim stylu…he.he:))) .

Mam nadzieje, że Wam również przypadnie do gustu! 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz