piątek, 2 maja 2014

bordowy BOYFRIEND






Witam Was kochani:)))

W dniu dzisiejszym w maleńkim  skrócie chciałam pokazać parę zdjęć jakie zrobiła mi moja kochana maleńka córeczka. To zdjęcia zrobione przed samym wyjściem do pracy aczkolwiek mżawka delikatnie przyklepała moje cienkie włosy i wyszły troszkę takie ulizane…he,he. Nic niestety nie poradzę musimy zadowolić się tym co jest:))). Najważniejsze to jest to , że mój kochany bordowy boyfriend spełnił moje oczekiwania, a w dniu dzisiejszym to on ma przykuć Waszą uwagę. Żakiet z zamkami na kołnierzu i rękawach ma dodać oryginalności i tak właśnie jest w rzeczywistości zwrócił uwagę nie jednego oka:))) Pod marynarkę pozwoliłam sobie  założyć bluzkę typu chanelka z koronkowym kołnierzykiem w czarno – białe paseczki, miękka i delikatna idealnie przylegająca sprawia , że czuje się w niej bardzo wygodnie i swobodnie. Do tego zwykłe czarne rurki i buty nude, które już prezentowałam na poprzednich postach. Mam nadzieje, że wszystko współgra ze sobą i , że Wam również się spodoba:)))  





















Marynarka firmy: AMISU
bluzka chanelka firmy: NEXT
spodnie rurki firmy: RESERVED

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz