środa, 21 maja 2014

dresowa sukienka




Witam Was kochani:)))

Moi drodzy na wolnym jestem od tamtego piątku i powiem Wam , że nie mogę narzekać pogoda od poniedziałku jest cudna  można powiedzieć, że wymarzona. Wiec tylko się cieszyć i kosztować tego słonka do oporu. Lecz siedzenie na urlopie to nie tylko leżakowanie i opalanie się ale i nadrabianie każdej minuty w obowiązkach domowych na jakie nie można sobie pozwolić podczas zapełnionego pracą tygodnia,  a przy trójce dzieci w niewielkim domu z ogródkiem jest co robić…heh:))). Dzisiaj już padam na „maskę” …i uwierzcie mi momentami tęsknię do pracy …. Jednakże miałam czas na kilka zdjęć, które pokazują mnie zupełnie nową,  na pewno bardziej wypoczętą i zrelaksowaną  poprzez brak kontaktu z chorymi ludźmi bo tym zajmuje się na co dzień w pracy. Ale pomińmy ten temat,  zostawiam Was z moimi zdjęciami i dresową sukienką w wiosenne kwiaty, które jeszcze bardziej przypominają mi o moim zbliżającym się święcie. Tak maj właśnie w tym miesiącu się urodziłam i uważam ten czas za najpiękniejszy kochani:))). Do dresowej sukienki zwykłe ale ogromnie wygodne plastikowe sandałki, które po prostu uwielbiam. Mam nadzieje, że sukieneczka tez Wam się spodoba- pozdrawiam!  





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz