niedziela, 11 maja 2014

lekko i zwiewnie...


Witajcie kochani:)))

Jak ja kocham te wiosenne ciepłe dni i poranki, och  wiosna i lato mają swoje prawa i bardzo się z tego cieszę w bluzkach bez kurtek, szalików bez żadnego zobowiązania lekko i zwiewnie wraz ze słońcem każdego dnia:))) i  jak tu nie być szczęśliwym..?. Wspaniale byłoby gościć te dwa miesiące non stop bez ustanku prawda kochani…?. Tak wiem , że się ze mną zgadzacie:))). W dniu dzisiejszym przygotowałam szarą z niewielkimi napisami bluzkę typu oversize. Tak ten luz przypomina mi wakacyjny urlop bez stresu i zaległości, które niejednokrotnie przeplatają się w naszej codzienności. Pod bluzkę założyłam biała bokserkę i wypuściłam lekko ramiączko, aby delikatnie dodać pikanterii,  spodnie rurki które już pojawiły się niedawno w moich odsłonach, czółenka w kostkę w kolorze popielu, czerni, bieli i granatu oraz large bag w kolorze białym z dodatkiem szarości- pejzaż miasta dodaje całości charakteru:))). Mam nadzieje , że Wam również spodoba się incydentalny urlopowy miejski look. Pozdrawiam!













szara bluzka firmy: H&M
spodnie firmy : RESERVED
czółenka firmy: JENNIFER CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz