niedziela, 25 maja 2014

malowane kwiaty i nominacja





Witam Was Kochani:)))



Dzisiaj jest mój dzień, czas moich urodzin…jak miło:))). Nie obchodzę ich szczególnie, może kiedy są one okrągłe wtedy kończą się one większą imprezą a tak to zupełnie skromnie ale z uśmiechem bo miło zaliczyć kolejną wiosenkę:))). W dniu dzisiejszym chciałam pokazać Wam mój nowy nabytek i właśnie na ta okazję wybrałam sobie bawełniany t’shirt z kolorowymi kwiatami tak aby nacieszyć swoje oko. Malowane kwiaty są teraz bardzo trendy na bluzkach, sukienkach, t’shirtach, spodniach itd…Do bluzeczki w kwiaty ubrałam koronkowe ( gipiurowe)  białe spodenki one też nadal są Wery fashion prawda..? Mam nadzieję, że Wam również look przypadnie do gustu a ja pozdrawiam Was urodzinowo:))).
 







Zostałam nominowana po raz pierwszy do Liebster Award.


Nominacje dostałam od namojgust.blogspot.com dziękuję Agnieszko:)



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

To zaczynamy:)


1. Gdybyś posiadał(a) wehikuł czasu, gdzie udał(a) byś się w pierwszej kolejności?
Do czasów mojego pięknego dzieciństwa ,chciałabym przytulić moją babcię u , której spędzałam wakacje rok w rok i te czasy wciąż są w moim sercu babcie kocham nadal pomimo, iż jej już nie ma:(

2. Trzy ulubione książki z dzieciństwa to?
Ania z zielonego wzgórza, Robinson Crusoe, Medaliony.

3. Gatunek filmowy, którego oglądanie przychodzi ci z trudem?
raczej filmy Sajensfikszyn.


4. Jaka jest Twoja największa fanaberia, najbardziej nielogiczny rytuał, dziwny zwyczaj?
Nie zasnę przy zgaszonym telewizorze, kiedy nie sprawdzę czy mam zamknięte drzwi od domu. Kiedy czarny kot przebiega moją drogę zawsze powtarzam: " Jeśli czarny kot przebiegnie Twoja drogę nie myśl, że to pech, kot Ci szczęście przynieść może jeśli tylko chcesz" i się sprawdza,. Kiedy przejeżdża pociąg nad wiaduktem pędzę tak szybko aby pod nim przejechać podobno na szczęście i sprawdza się wszystko - wtedy moje sprawy załatwię pozytywnie he,he  

5. Co poprawia Ci humor?
Czekolada
 
6. Twój sposób na relaks?
Śmiech.

7. Masz totalnie wolny dzień, nic nie musisz, nigdzie się nie spieszysz - co będziesz robić?
  Znając życie pewnie sprzątać i prasować, a chciałabym po prostu dłużej poleżeć.

8. Co Cię wkurza?
 Mój trzylatek przy piersi:(.

9. Złoto czy srebro?
Białe złoto, srebro.
10. Jakie miejsca chciałbyś/chciałabyś zwiedzić?
 Myślę , że Australię. 

11. Za co lubisz siebie?
Za pozytywną energię i optymizm.



nominuję:

http://agalubi.blogspot.com
http://janelifestyle1.blogspot.com/


A teraz moje pytania.

1.   Co Cię inspiruje do prowadzenia bloga?
2.   Nocny marek czy ranny ptaszek?  
3.   Wolisz ciepło czy zimno? 
4.   Gdybyś wygrał/ła milion w totka, co w pierwszej kolejności byś zrobił/ła?
5.   Jaki zapach lubisz najbardziej?
6.   Czy masz piosenkę, która wiąże się z ważnym wydarzeniem w Twoim życiu, jaka to    piosenka?.
7.   Wspomnienie przyprawiające o ból głowy?
8.   Czego najbardziej się obawiasz i dlaczego?
9.   Jesteś jak....? dokończ.
10. Jaka porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?.
11. Kiedy cieszysz się jak dziecko....?.


Pa, pa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz