wtorek, 6 maja 2014

mały ozdabiany futrzak





Witam Was kochani:)))

Już wieczór zbliża się dużymi krokami ale niestety późno wróciłam z pracy i nie miałam możliwości wcześniej zasiąść przy komputerze. Postanowiłam, iż wrzucę przed snem kilka fotek zrobionych właśnie dzisiaj rano. Dziś zdjęcia zrobione w małej ozdabianej kamizelce futrzanej dlaczego…? Otóż poranek na prawdę był dosyć chłodny a kamizelka w rzeczywistości nie jest bardzo gruba a założona na koszulę na pewno nie spowoduje , iż będzie mi w niej bardzo gorąco. Kamizelka w kolorze brązu (beżu) odgrywa dzisiaj pierwszoplanowe „skrzypce”:))). Do kamizelki ubrałam koszule w kratę w kolorze granatowym ( kobaltowym) z beżowo, bordowymi wstawkami, jasne dżinsowe spodnie rurki i brązowe baleriny , które wraz z kobaltową torebką dopełniają całość. Wersja prosta ale zarazem wygodna, czyli nie ma jak miejski sportowy look. Mam nadzieje, że Wam również się podoba- dobranoc!:)*  












koszula firmy: RESERVED
futrzak firmy: AMISU
spodnie rurki firmy: HOUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz