sobota, 17 maja 2014

Typowa prostota






Witam Was kochani:)))

Pogoda nas nie oszczędza, smugi deszczu za oknami powodują brak chęci jakiegokolwiek wyjścia z domu…:(((. I jak ja się cieszę , że mam kilka fotek zrobionych w zeszłym tygodniu, kiedy to pogoda nam jeszcze sprzyjała:))). Gdyby nie te zdjęcia to raczej nie miałabym okazji zaprezentować czegoś nowego poza domem…Całość inna w najmodniejszym fasonie jeśli chodzi o bluzkę oczywiście. Delikatny kolor nude z nadrukiem szarości jak to pięknie się komponuje, tak delikatnie a za razem elegancko. W bluzce podoba mi się typowa prostota materiał bez wykończeń jakby przed momentem wyszedł spod nożyczek:))). Wyjątkowa tkanina przypomina mi trochę kombinezon płetwonurków z tym , że jest odrobinę cieńsza…. Do bluzki nie mogłam pominąć skórzanych lekkich legginsów, czółenek w identycznym odcieniu jak bluzka oraz całość dzisiaj dopełnia ażurowa ecru z dodatkiem szarości torebka. Zestaw ozdobiłam  bransoletką w kolorze złota - sowa:))). Mam nadzieje, że Wam również przypadnie do gustu- pozdrawiam Was i tymi zdjęciami przypominam o cieple, które powinno nadejść niebawem:))).















bluzka z Włoch
leginsy firmy:  B.YOUNG 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz