niedziela, 8 czerwca 2014

Nadruk w 3D




Witam Was kochani :)))


W dalszym ciągu moi drodzy nie odzyskałam moich zdjęć i marne szanse na ich odzyskanie:((( taka szkoda już nawet nie chodzi mi o to, co miałam dla Was przygotowane ale o zdjęcia moich kochanych dzieci….Tak wiem ,kto trzyma fotki na karcie pamięci?, wielokrotnie sama zadawałam sobie to pytanie:(((. No cóż w dniu dzisiejszym zdjęcia gorszej jakości bo na aparacie mojego dzieciaka ale nie liczy się jakość a ilość wejść….prawda kochani? he,he . Przygotowałam dla Was t’shirt w trójwymiarze, tak jakoś mi się skojarzyło bo obrazek rzeczywiście jest namalowany na t’shircie a dodatkowo jeszcze pokryty siateczką z tą samą aplikacją i całość wygląda jak w 3D, do bluzeczki założyłam woskowane spodnie rurki w odcieniu kobaltowym, które idealnie komponują się z rysunkiem na białej bluzce:))). Do całości ażurowa torebka nude i w tym samym odcieniu balerinki. Mam na dzieje, że Wam również zestaw przypadnie do gustu pozdrawiam Was kochani:))).

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz