czwartek, 19 czerwca 2014

neonowa panterka




Witajcie kochani:)))

I jak tutaj nie być zdesperowanym sokoro to już ponad tydzień ja i moje dzieciaki jesteśmy chorzy…a na dodatek u moich dzieci choroba nie odpuszcza a w ręcz przeciwnie gorączka powraca sukcesywnie:(. Jutro kolejna wizyta u lekarza i kolejna determinacja lekarza…Wiecie jak to jest kiedy niezdrowi domownicy próbują zrobić cokolwiek a nie mają sił aby to zacząć a nie mówiąc już o skończeniu czegoś:(. No nic nie przynudzam dłużej,  bo w tej mojej chorobowej walce dzisiaj znalazłam chwilkę aby ożywić ten cały tydzień neonową panterką i białymi legginsami:))), a że pogoda była wspaniała to taki lekki zestaw idealnie się w nią wkomponował. Mam nadzieje, że  Wam również przypadnie do gustu- pozdrawiam:))).
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz