czwartek, 26 czerwca 2014

wygodne trampki




Witam was kochani:)))


Dzisiaj tak w maleńkim skrócie chciałabym Wam pokazać mój w sumie zeszłoroczny nabytek ale, że bloga zaczęłam pisać od listopada , to nie miałam możliwości Wam ten mój ubiegłoroczny zakup zaprezentować. Mowa tutaj o jasno niebieskim dżinsowym kombinezonie, który w tym sezonie jest powiedziałabym dosyć trendy. Moja wersja z górą jak gorset i obniżanym krokiem  wprowadzają trochę elegancji i szyku jak i wygodnego sportowego stylu. Kombinezon ponieważ ma wersję sportową ubrałam go z moim nowym nabytkiem a są to  trampkami w maleńkie cekiny na ich czubkach…he,he. Do tego też sportowa marynarka w kolorze granatowym i w tym podobnym odcieniu torebeczka z kokardą:))). Dzisiaj moje oczy zdobią lazurowe lustrzanki, które pokochałam od pierwszego spojrzenia na słońce …bo idealnie nadają się do jazdy samochodem :))). Mam nadzieje, że Wam również się podoba i zaciekawię Was moimi fotkami- pozdrawiam Was kochani:)*










marynarka firmy: RESERVED
kombinezon firmy: bonprix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz