czwartek, 3 lipca 2014

biała bluzka i wygodny but





Witam Was kochani:)))


Wiem kochani troszkę Was zaniedbałam ale już jestem po dłuższej przerwie. Musicie mi  wybaczyć, ponieważ cały swój czas poświęcam remontowi jaki mam w domu a raczej przed domem . Elewacja ścian, piwnica, mały przedsionek i doprowadzenie ogródka dużo pracy mnie kosztuje a tak naprawdę …chodzi o sprzątnięcie wszystkiego żeby nie nosiło się do środka  i tak dzień w dzień:(((. Cieszy mnie tylko fakt, że widać już pierwsze efekty i Wy też je dojrzycie na zdjęciach. Dzisiaj pokaże Wam to co już oglądaliście na moich postach ale nowa bluzeczka przykuła moją uwagę kiedy Pani wyciągnęła ją spod lady he,he. Jej prawdziwa biel, prostota i delikatność zawładnęły moim sercem. A kiedy ją przymierzyłam to wiedziałam , że bez niej nie wyjdę. I na prawdę się nie pomyliłam jest cudowna na każdy dzień a na upalne dni jest rewelacyjna nie czuć jej na ciele. Do bluzeczki zestaw woskowanych granatowych rurek i miętowej marynarki. Całość zdobią wspaniałe jasno niebieskie baleriny to hit tego sezonu - są bardzo trendy, niesamowicie wygodne i takie słodkie:))). Kolczyki piórka , biały zegarek, okulary lustrzanki i chabrowa torebeczka to niewielki dodatek do zestawu. Mam nadzieje, że Wam również zestaw przypadnie do gustu- pozdrawiam:))).

















bluzka firmy: VILA
spodnie firmy : VILA
balerinki firmy : ZARA
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz