piątek, 11 lipca 2014

chwilowy relaks




Witam Was kochani:)))


Czas wakacji zaczął się na dobre a czas remontu u mnie kończy się niebawem, nawet nie wiecie jak bardzo mnie to cieszy….już nie mogę doczekać się finału heh:))). Postanowiłam, że na weekend wybiorę się poza miejsce zamieszkania aby odpocząć i zrelaksować się przed nadchodzącą „burzą”:))). Chwilowy wypadzik gdzieś, gdzie jeszcze nie byłam pozwoli mi nabrać siły i energii, którą w obecnej chwili naprawdę potrzebuję. W wygodnej dekatyzowanej i dresowej zarazem sukience zwiedzałam rynek Wrocławia , do sukienki lekkie i niepowtarzalne niebieskie baletki prowadziły mnie po wrocławskich ulicach….heh jak tu pięknie! Pokażę Wam kilka zdjęć i mam nadzieje, że Wam również przypadną do gustu- pozdrawiam:))).













a na sam koniec piękny Wrocław!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz