niedziela, 17 sierpnia 2014

dziury i biały t'shirt






Witam Was kochani:)))

Obiecałam w ostatnim poście iż następnym razem pochwalę się moim nowym zakupem...Tak to między innymi jedna z moich propozycji jaką dla Was przygotowałam. Wprawdzie od dawna miałam zamiar kupić sobie jeansowe spodnie z dziurami ale zawsze były w dość wysokiej cenie a oprócz tego w kolorze, który nie do końca chciałam mieć w swojej szafie …hmmm a tutaj po prostu dwa w jednym ukochane dziury i kolor:))). Tak przygotowałam dla Was ciemno popielate spodnie rurki z dziurami i nowo zakupiony do tego biały t’shirt z napisem z przodu i z tyłu. Spodnie dostałam można powiedzieć za darmo bo przy zakupie dwóch sztuk trzecia gratis i to się nazywa dobry zakup ha,ha:))). Do całości ubrałam limonową marynarkę i beżowe na wysokim klockowatym obcasie sandały. Mam nadzieje, że ta pierwsza propozycja Wam również przypadnie do gustu- pozdrawiam kochani!















spodnie "dziury" firmy: ONLY, 
limonkowy żakiet firmy: ONLY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz