sobota, 27 września 2014

mała czarna skórzana




Witam Was kochani :)))


Dzisiejsza odsłona pokaże Wam moje wyjście na zakładową imprezę do , której musiałam się troszkę przygotować…. he,he . Odwidziałam fryzjera i oczywiście nie omieszkam pokazać Wam fryzury jaką  przygotowała mi moja kochana Bożenka i oczywiście makeup,  nad którym pracowała moja koleżanka Joasia:))). Wszystko wspaniale ułożyło się w całość kiedy założyłam czarną skórzaną sukienkę. Sukieneczka całkiem prosta z krótkim rękawkiem, posiada na dole z obydwóch stron rozpinające się zamki…sexy:))) Do sukienki zamiast tradycyjnych zawieszek ubrałam lekki bawełniany komin w kolorze ecru z dodatkiem borda i czerni , który idealnie komponuje się z czółenkami:))). Mam nadzieję, że Wam również spodoba się moja inspiracja w , której naprawdę czułam się znakomicie, pomimo mojego przeziębienia, które widać na niektórych zdjęciach  - pozdrawiam



















sukienka firmy: ZARA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz