piątek, 5 września 2014

paznokcie na każdą okazję

  Witajcie kochani:)))




Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować paznokcie wykonane przez moją młodszą siostrę, już kiedyś o niej i jej hobby jakie posiada wspomniałam. Wiem , że w obecnej chwili jest wiele dziewczyn , które zajmują się na co dzień kosmetologią , robią manicure, kładą żele na paznokcie ale czy każda z nich jest tak estetyczna i dokładna jak moja siostra..? Kurcze nie uwierzycie normalnie ona musi mieć wszystko nałożone i zrobione perfekcyjnie , musi mieć doszlifowany każdy szczegół ale tym sposobem pozyskała sobie klientki, które są naprawdę bardzo zadowolone:))). Mam nadzieję, że Wam również podobają się jej arcydzieła.....paznokcie dosłownie na każda okazję, na elegancko, sportowo, do biura i na wyjcie imprezowe w stylu rażących pasteli:))) Myślę, że te propozycje niektórym przypadną do gustu na tyle, że też będziecie podobne wzory prezentować na swoich dłoniach- pozdrawiam Was wszystkich:))). 

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz