piątek, 28 listopada 2014

flower and gray jacket






Witam Was kochani:)))


Wiem , że dzisiaj i jutro dzień szaleństw andrzejkowych i pomimo , iż uwielbiam się bawić, tańczyć  to nie mogłam skorzystać niestety z zabawy andrzejkowej na którą zostałam zaproszona. Tak to jest,  jak dzieciaki jeszcze w wieku szkolno-przedszkolnym  nie można zostawić samych a opiekunów niestety brak:(((. No cóż mam nadzieje, że moi znajomi wypiją za moje zdrówko a ja im życzę idealnej zabawy. W dniu dzisiejszym przygotowałam dla Was gray jacket , który idealnie komponuje się z bluzeczką w kolorowe kwiaty. Do tego chabrowe rurki i kozaki muszkieterki w kolorze żakietu. Całość wypełnia miętowa apaszka i niebieska mała torebka…,  a ja mam nadzieje, że Wam również zestaw przypadnie do gustu.   















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz