niedziela, 14 grudnia 2014

niebieski oversize










Witam Was kochani:)))


W dzisiejszej odsłonie bardzo króciutko….a dlaczego zapewne się domyślacie. Myślę, że nie tylko u mnie brak czasu spowodowany przedświątecznym sprzątaniem i „gorączką”  przedświątecznych zakupów, nie pozwala na częstsze odwiedzenie Waszych blogów, nie mówiąc już o nowym poście i zdjęciach he,he. No cóż miałam wiele szczęścia a to czasem mi się zdarza , że kilka zdjęć przygotowane zostały przez moją siostrę , która pokaże swoje wyjście urodzinowe we wspaniałej stylówce. Mam nadzieję, że Wam też spodobają się białe spodnie rurki ze sklepu UMBRO przerobione własnoręcznie tak aby idealnie podkreślały figurę, do rurek jasnoniebieska bluzeczka oversize z napisami a także w tym samym kolorze szpilki. Całość ozdabia biała torebka z czarnymi dżetami oraz wspaniale dobrana fryzurka nie wspomnę już o znakomicie dopasowanych do ogółu białych paznokci :))) Wierzę , że nie jedna osoba była zachwycona jej ubiorem …czekam na komentarze i pozdrawiam cieplutko:))). 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz