poniedziałek, 29 grudnia 2014

śmietanowy płaszcz





Witam Was kochani:)))
  
Oj wielkimi krokami zbliża się koniec roku a co za tym idzie….? No właśnie możemy odliczać dni do zabawy sylwestrowej , w której ja niestety brać udziału nie będę:(((.  Mój wyjazd tak jak i w tamtym roku zakończył się tylko  na wielkich marzeniach. No cóż w dzisiejszych czasach praca bierze górę i choćby człowiek nie wiadomo jak bardzo chciał uczestniczyć w pewnych przedsięwzięciach, to zawsze w pracy coś się rozsypie. Nie warto w sumie głębiej się rozpamiętywać , czekam na lepszy czas jaki ma przynieść rok 2015.  A w tym momencie chciałam Wam pokazać moje zaległe zdjęcia , które zrobiłam w wigilijne popołudnie idąc do pracy….hmm, bo właśnie tak to w naszej firmie bywa , że co poniektórzy pracują tylko do 12.00,  a cała reszta czyli my„ świstaki, które zawijają w te sreberka” , pracować musimy do końca.  W tej oto odsłonie chciałam Wam pokazać pikowany w kolorze śmietanowym płaszcz do którego nie omieszkałam założyć czerwonych spodni rurek , białej koszuli w gwiazdki ozdabianej skórzanym kołnierzykiem . Całość zdobi gruby śmietanowy szal , czarne oficerki i torebka. Mam nadzieję, że ten zestaw również przypadnie Wam do gustu- pozdrawiam wszystkich, życząc udanej zabawy sylwestrowej i cio kochani….?-  do siego roku:)*













Płaszcz firmy: Bershka
 Koszula firmy: RUBIN 
Spodnie rurki firmy:  C&A
Kozaki firmy: Zara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz