niedziela, 18 stycznia 2015

z kapturem







Witam Was kochani:)))


Uśmiech pojawił się na mojej twarzy bo mam nowy Internet , który w końcu hula bez zastrzeżeń….Blogowanie nie będzie już koszmarem a dodawanie zdjęć stanie się przyjemnością. Niestety na tamtym Internecie nie dało się w ogóle pracować komp. non stop się zawieszał, fotki nie chciały się wgrywać a moja desperacja sięgała zenitu he,he. Dzisiaj już mając problem z głowy dodaję kilka nowych fotografii z dzisiejszego pochmurnego ale jak dla mnie oczywiście słonecznego dnia.:))). Chciałam zaprezentować bardzo przyjemny i milutki sweterek w kolorze ciemnej fuksji bardzo odświeża całość ubioru dodając charakteru. Do tego granatowe lekko przecierane spodnie rurki, znakomita dłuższa pikowana kurteczka z kapturem i czarnymi wstawkami urokliwie spełnia moje oczekiwania :))). Torebka i kozaki , które już wielokrotnie pojawiały się na blogu nadal pasują do całości. Mam nadzieje, że Wam również zestaw przypadnie do gustu- pozdrawiam Was serdecznie! 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz