piątek, 6 lutego 2015

flamingi





Witam Was kochani:)))


Za oknami jeszcze śnieg i dosyć silny mróz a ja nadal chora:(((, niestety muszę pogodzić się faktem siedzenia w domu i choć już pierwszy tydzień ferii za nami to przybywa chorych w naszym domu. Teraz dołączyła do nas moja córeczka a ja zadaje sobie pytanie czy skorzystamy jeszcze wszyscy z zimowych atrakcji…? Wiem…,nie pozostało mi nic innego jak ukoić pocieszenie w kolorowej sukience, którą właśnie w dniu dzisiejszym chciałam Wam zaprezentować. Jej kolorystyka powaliła mnie maksymalnie a motyw z flamingami oczarował jeszcze bardziej i pomimo, że ostatnimi czasy dość sporo mi się przybrało to mam zamiar do niej właśnie nabrać fasonu i gracji he,he. Tak więc dzisiaj ja w prawie całej okazałości prezentuje moją zdobycz. Mam nadzieję, że nie jednej(mu) z Was przypadnie do gustu- pozdrawiam i dziękuje za ostatnie komentarze!:)*













sukienka firmy: River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz