środa, 11 lutego 2015

granatowa pikowana






Witam Was kochani:)))


Zima pomalutku daje o sobie zapomnieć bynajmniej tutaj u nas za naszymi oknami. Moje dzieciaki nie miały możliwości wykorzystać tego białego puchu leżącego dosłownie wszędzie i to w ogromnych ilościach, ich dwutygodniowa przerwa w domu przed telewizorem hmm (smutno). Ach szkoda tak naprawdę ja za zimą nie przepadam no chyba, że w górach na nartach ale oni tak bardzo chcieli lepić bałwana , kłaść się na śnieg i robić standardowo orzełki jeden po drugim. Mam nadzieję, że jeszcze nie koniec białych szaleństw a dzieciaki będą mogły nadrobić swoje zaległości. Ja natomiast wykorzystałam moment delikatnego słońca i postanowiłam , że w trakcie do pracy wykonam kilka fotek. Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować typowo portowy zwykły miejski look. Granatowa kurtka z kapturem do tego czarny golf i oficerki. Ciemne spodnie rurki i granatowa torebka…coś zupełnie innego od poprzednich stylizacji ale i takie muszą być w mojej kolekcji- pozdrawiam i mam nadzieje, że Wam również się spodoba!:)*


















 Kurtka firmy: BERSHKA
Spodnie rurki firmy: HOUSE
Golf firmy: ZARA
Oficerki firmy : ZARA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz