sobota, 28 marca 2015

na niebiesko





Witam Was kochani:)))


Za oknami zrobiło się ponuro…czyżby miało padać…?. No cóż,  pociesza mnie fakt , że dzisiaj raczej będę siedziała w domku aczkolwiek może w taką pogodę spędzić trochę czasu na siłowni…? Zastanowię się nad tą drugą opcją myślę, że będzie ona dla mnie zadowalająca kilka kilometrów na bieżni i jazda na rowerku brzmi super….A w dzisiejszej odsłonie kilka zdjęć zrobionych u siebie:))). Postanowiłam wykorzystać wszystkie odcienie niebieskiego, ponieważ tej wiosny nadal kolor błękitu przoduje. Przygotowałam dla Was niebieski bardzo delikatny sweterek do których założyłam ciemniejszy odcień spodni rurek. Dżinsowa,  również niebieska kamizelka i błękitne balerinki  mają dopełnić całość. Mam nadzieję, że co poniektórzy stęsknili się za moim widokiem i zestaw przypadnie Wam do gustu- pozdrawiam i ściskam mocno!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz