niedziela, 31 maja 2015

imprezowo Dzień dziecka....





Witam Was kochani:)))


Dzisiaj udany , słoneczny i jakże przyjemny czas. A oprócz tego jeszcze w rodzinnej atmosferze wraz z moimi dzieciaczkami i rodzicami. No tak kochani nie mogło być inaczej , przecież organizowany Dzień Dziecka u nas na rynku ma swoich wielkich i małych fanów…he,he. I tak właśnie niedziela miała swój niebywały urok a ja postanowiłam przygotować kilka fotek dla moich fanów…hi,hi. Przygotowałam dla Was bardzo delikatną , asymetryczna bluzeczkę ze wstawką koronki na rękawach, jest naprawdę prześliczna. Do bluzeczki obcisłe legginsy z kieszeniami w kwiaty, niebiesko biała torebka i niebieskie buciki. Całość mam nadzieje skromna ale urocza. Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia.











moi kochani rodzice....



moje skarby....








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz