niedziela, 9 marca 2014

Marmurki i wyjście urodzinowe







Witam was kochani!!!

No tak to czasem bywa , że rzeczy martwe niekiedy zawodzą:(. Niestety nie miałam możliwości nic napisać oraz obejrzeć Wasze blogi, gdyż zepsuł mi się mój ukochany laptop. Nie wiem jak dla Was ale dla mnie to wielka tragedia, normalnie brak kontaktu ze znajomymi i całym światem, …heh. Kochani mam przygotowanych parę propozycji ale dzisiaj pokażę Wam moje wyjście urodzinowe, na które zaprosiła mnie moja kochana siostra. Było ono organizowane w dyskotece więc założyłam coś w czym musiałam  czuć się wygodnie i swobodnie a także wkomponować się w resztę tła…he,he. Założyłam  miętowe marmurkowe jeansy, gdyż to one królują od jakiegoś czasu i są trendy zmieniają tylko swoją kolorystykę:))), a do tego delikatną  bluzkę mgiełkę w kolorze pudrowego różu pod którą ubrałam w tym samym odcieniu zupełnie prostą bawełnianą bokserkę. Całość ozdabiały uczesane włosy przez moją kochaną fryzjerkę ( DZIĘKUJE Bożenko), która naprawdę potrafi czynić cuda….he,he. Moje krótkie włosy zamieniły się w długi koński ogon i to one dodały całości efektu. Mam nadzieje, że Wam również podoba się wszystko:))






















Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3






ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek dodatek z moich postów).







PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)







Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz