niedziela, 2 marca 2014

limonkowy żakiet i spodnie w kwiaty






Witam Was kochani cieplutko:)))


Właśnie kochani jak w Waszych domach spędza się niedzielne przedpołudnie…?. Podejrzewam, iż każdy spędza je podobnie czyli oczekiwana ranna kawusia i wyborne śniadanko chwilę później przygotowywanie obiadu, wyjście do kościoła….itd. Ja postanowiłam właśnie w dniu dzisiejszym zacząć niedzielę od parzonej smacznej kawy i spędzeniu przedpołudnia w Outlecie odzieżowym z dzieciakami. Czemu właśnie tam? , ponieważ dzieciaki mogą super pobawić się na placu zabaw dla dzieci w kolorowych kulkach a ja swobodnie mogę pochodzić po sklepach i przejrzeć co w nich słychać. Obiad natomiast pozostawiłam do dyspozycji mojego męża ( raczej po raz pierwszy odkąd jesteśmy) he,he …, a może zajmie się troszkę garnkami przecież to takie fantastyczne zajęcie …prawda kobiety ? ha,ha. W drodze do sklepu syn wykonał parę zdjęć w zestawie limonkowego żakietu, który idealnie wkomponował się w dzisiejszą słoneczną aurę oraz fantastycznie wygodnych spodni rurek w kolorowe kwiaty, nie wiem co bardziej przykuwa Waszą uwagę?. Do tego zupełnie prosty biały t’shirt , miętowa apaszka i żółta torebka :P.


Mam nadzieję, że Wam również się podoba!











córcia bardzo chciała dodać to zdjęcie:)))







oczywiście to przypadkowo wybrany samochód




  limonkowy żakiet firmy:ONLY

spodnie w kwiaty firmy: VILA

botki firmy:H&M

apaszka firmy: MODO

Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3





ps.Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj, będzie mi niezmiernie miło, na pewno się zrewanżuję:)Co pięćdziesiąty obserwator dostanie ode mnie prezent ( ciuszek dodatek z moich postów).






PS. NIE SPAMUJ ! JEŚLI ZOSTAWIASZ KOMENTARZ, PROSZĘ NIE WKLEJAJ AKTYWNYCH LINKÓW, GDYŻ NIE PUBLIKUJĘ TAKICH. I TAK ODWIEDZĘ TWÓJ BLOG :)






Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz, żakiet - rewelacja i torebka pięknie pasuje :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu:))) ciesze się, że się podoba:)*

      Usuń
  2. Ja kawy nie piję, to u mnie odpada, ale reszta poranka podobnie:):)
    Hmmm, co przykuwa moja uwagę???? No jak to co, nie co a kto, Ty w całym zestawie, i żakiet i spodnie i torebka bardzo fajne, świetnie wyglądasz:):)
    U Ciebie w stroju to wręcz lato:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że wszystko współgra i przykuwa Twoją uwagę- to miłe pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. nio superowo piekny zakiecic i te spodnie sa ekstra a do tego pieknie pasuje ta torebka slicznie wygladasz bardzo mi sie podoba ta foteczka z coreczka jest urocza pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna marynarka i spodnie, dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, tak wiosennie. Piękne te Twoje pastele:) Wyglądasz ślicznie w takiej stylizacji :)

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl
    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak w pastelowych kolorach czuję się bardzo dobrze:)
    Cieszę się, że mam zwolennika! pozdrawiam kochana:)

    OdpowiedzUsuń