czwartek, 20 marca 2014

brązowa panterka i pomarańczowa marynarka





Witam Was kochani:)))


Słonko pięknie świeci a wiaterek wieje , pogoda jak na pierwsze dni wiosny idealna. Dzisiaj parę zdjęć zrobionych szybciutko przed pójściem do pracy w kolorystyce podobnej do poprzedniej czyli brąz i beż górą …he,he. Cóż zrobić człowiek nie ma wiele czasu tym bardziej ,że pracę zaczynam w samo południe a kończę wieczorem kiedy zaczyna się dobranocka dla dzieci…ha,ha. I jak tutaj pogodzić czas na wszystko a przecież w domu wiele obowiązków, które niestety trzeba wykonać…, obiad, prasowanie, sprzątanie itp….itd…prawda?  a tutaj za miesiąc Święta i jeszcze okna wrrr…i prasowanie firanek, chyba tego nie lubię:(:(. No ale cóż życie płynie dalej a my tylko możemy ponarzekać a robotę i tak zrobić musimy he,he. Przygotowałam dla Was zestaw , w którym główną rolę odgrywa pomarańczowa bawełniana marynarka i bluzka w brązowa panterkę do tego beżowe rurki , brązowe kowbojki z dżetami ( hit). Do zestawu dodałam również drugą propozycję i zamiast marynarki włożyłam czekoladową kurteczkę i ozdobiłam ją beżowo- brązową chustą w maleńką panterkę łoł jak ja kocham zwierzęce motywy  . Mam nadzieje, że Wam również zdjęcia przypadną do gustu:)*
Ach kochani zapomniałabym , mój synuś także chciał dzisiaj uczestniczyć w sesyjce...he,he





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz