wtorek, 11 listopada 2014

fuksja







Witam Was kochani:)))

Kiedy już od kilku dni przez okno mojego domu wdzierają się promyczki słońca, to leniwie przeciągam się rozkoszując się tą chwilą i tym widokiem. Domykam oczy , otwieram je ponownie i…, one nadal są. Wtedy wiem , że to nie sen. Uwielbiam delektować się każdą taką chwilą a teraz szczególnie kiedy moje wolne wypełnione takim  pejzażem pozwala pieszczotliwie bez gonitwy dłużej poleniuchować. Tym o to sposobem pomalutku z mocniejszym dopracowaniem powstał mój nowy look. Dzisiaj chciałabym zaprezentować marynarkę w kolorze fuksji, która rzeczywiście pasuje do każdej stylizacji a ja do niej założyłam po prostu zwykły biały t ‘shirt z wodą przy dekolcie, mocno granatowe rurki z wysokim stanem zapinane na guziki i wygodne trampki, do całości granatowa torebka :))). Mam nadzieję, ż Wam również się spodoba - pozdrawiam:)*
















 
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz