czwartek, 20 listopada 2014

łosoś i czerń




Witam Was kochani:)))

Kiedy zasiadam do komputera zastanawiam się ilu ludzi w tym momencie też korzysta ze swoich laptopów , zastanawiam się również co w danym momencie robią inni, jak spędzają swój czas jak starają się go wypełnić aby nie był taki sam jak każdy inny :))). Ja staram się go wykorzystać jak najlepiej potrafię, nie lubię nudy i monotonni to mnie zabija od środka. A jak Wy kochani potraficie wypełnić swój czas…?,  podzielcie się swoimi ciekawostkami. Ja w dniu dzisiejszym chciałam zaprezentować moją łososiową bluzę z ciekawym nadrukiem z przodu do której założyłam czarne spodnie rurki, skórzane oficerki oraz skórzaną kurteczkę na zamek. Do całości biała apaszka i torebka w kwiatuszki z dodatkiem koloru bluzy. Myślę, że zestaw będzie się podobał również Wam- pozdrawiam:)*




 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz