niedziela, 22 marca 2015

wiosennie





Witam Was kochani:)))


Mam takie momenty , że rzadko zaglądam na bloga  i nie ma mnie długi czas ale to spowodowane jest dodatkowymi zajęciami jakie sobie wymyślam nie „czystym lenistwem” -  kochani he,he. Od niedawna zaczęłam regularnie uczęszczać na siłownię aby to co odłożyło się przez zimę zgubić na wiosnę i dodatkowo zaczęłam robić paznokcie i kochani  odkryłam , że to moja ukryta pasja bo cholernie mi się to podoba:))). Czym ładniejsze tym większa moja radość he,he. A w dzisiejszej odsłonie moja kochana siostra , która w pełni wiosennie przygotowała swój zestaw. Czarna cieniutka pikowana kurteczka i czarne śliczne szpileczki prezentują się wspaniale a do tego luźny t’shirt z napisami i przecierane spodnie rurki nadały całości znakomitego wyglądu.  Mam nadzieję, że zestaw przykuję uwagę nie jednego oka- pozdrawiam Was słonecznie:)*












Czarna kurtka  firmy: Stradivarius
szpilki firmy: STREET FEET
t'shirt firmy: BENETON
spodnie rurki: BUTIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz