sobota, 20 września 2014

mgiełka




Witam Was kochani:)))

Dzisiaj to raczej w maleńkim skrócie pokaże Wam bez rozpisywania się moją stylizację. Już późno a dzieciaki buszują po mieszkaniu jakby nie miały w ogóle zamiaru iść spać. W sumie weekend trwa lecz czy one za bardzo się nie rozbrykają i będą potrafiły w niedziele położyć się wcześnie…hmm. No cóż nie mam raczej wyboru chcąc napisać dzisiejszy post. Mój dzisiejszy look składa się z granatowych dżinsów ale nie całkiem ciemnych, do których ubrałam bluzeczkę mgiełkę typu oversize z delikatnym nadrukiem pejzażu. Całość jak dla mnie dość dobra tym bardziej , że delikatnie niebieska torebka i buty komponują się znakomicie mając przewagę nad całością:))) Mam nadzieję , że  Wam również ta całość przypadnie do gustu- pozdrawiam:))).























bluzka mgiełka firmy:ATMOSPHERE
dżinsy firmy: VERO MODA
torebka firmy: MONNARI
buty firmy: ZARA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz